مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:052024-01-03سياسي

امام(ره) احیاگر هویت زن در قرن معاصر بودند


رییس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امام(ره) احیاگر هویت زن در قرن معاصر بودند و زن را دوباره به هویت اصلی خود برگرداندند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امام(ره) احیاگر هویت زن در قرن معاصر بودند و زن را دوباره به هویت اصلی خود برگرداندند.

مینو اصلانی امروز، 13 دی ماه، در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار خراسان رضوی که در سالن صبا صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) آیینه تمام عیار عزت و اقتدار زن در عالم هستی و در همه کائنات است.

وی بیان کرد: بر خودمان می بالیم در دوره ای زندگی می کنیم که این شناخت نسبت به جایگاه و سلامت زن ایجاد شده و امام احیاگر هویت زن در قرن معاصر بودند، نه فقط زن مسلمان بلکه در دوره ای که زن داشت تمام عزت، هویت و همه داشته های الهی و فطری خود را در چرخه زور و زر و لذت و سودجویی از دست می داد، در این دوره امام خمینی(ره) آمدند و زن را دوباره به هویت اصلی خود برگرداندند.

اصلانی افزود: شاهد این موضوع بحث هایی است که زنان آزاداندیش جهان مطرح می کنند که هویت و جایگاه خود را از دست داده بودیم اما پیام انقلاب اسلامی به ما یادآوری کرد کجای چرخه هستی هستیم و جایگاه، شانیت، وظیفه و رسالت ما در جهان کجاست؟ آیا ابزاری در دست سودجویان هستیم یا شانیت دیگری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام(ره) احیاگر هویت زن در قرن معاصر بودند

امام(ره) احیاگر هویت زن در قرن معاصر بودند